shut

Tuesday, October 16, 2012

Bonjour :)

since the old post have been deleted, i decided to start new post so that my Ayah wont be read my old ones. hihi. Ayah stalk blog aku weh yang aku dah karang since 2008 punya tu malu siott --'. akhirnya dengan bangganya aku delete semua posts aku. rasa nak menangis jugaklah kan tapi apa boleh buat. ayuhh lupakan semua tu.


okay aku tahu ramai yang nak tahu berita terkini tentang aku kan kan kan. waahhh diva gittew. aku seperti sedia kala, sihat hendaknya. makin berisi mungkin. hikhikhik. kehidupan di Politeknik sememangnya mencabar, menggoda nafsu makan aku yang berlipat kali ganda. elehh alasan je tu padahal mmg kuat makan pun :p

so far life kat Poli okay je. tade lagi menyakitkan hati, meremukkan hati. belajar pun Alhamdulillah tenang, mudah nak serap masuk ke dalam saraf-saraf otak. tapi kalau dah gelak besar mana taknya ilmu-ilmu sekalian tu terjulur keluar. hikhikhik. okay later update lagi oke. jaga diri. jangan makan hati. kalau lapar makan :)






No comments: